Strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Wyłączenie cookies może powodować utrudnienia podczas
przeglądania strony internetowej. Więcej w Polityce cookies x

Skład zespołów roboczych

Opracowanie Planu Bezpieczeństwa Wody w Słupsku rozpoczęliśmy w 2014 roku od zorganizowania konferencji otwierającej,  na którą zaprosiliśmy różne instytucje powiązane z całym łańcuchem dostaw wody – począwszy od terenu zlewni (np. instytucje związane z działalnością rolniczą, kończąc na instalacji wewnętrznych – np. zarządcy spółdzielni mieszkaniowych). Konferencja miała charakter wprowadzenia do rozpoczęcia prac nad opracowaniem PBW. Dalsze etapy będą miały charakter warsztatowy.

Zgodnie z wytycznymi, opracowanie PBW wymaga zastosowania indywidualnego podejścia do każdego etapu systemu zaopatrzenia w wodę (SZW). Konieczne było zatem  utworzenie odpowiednio dobranego składu zespołów roboczych, które będą odpowiedzialne za opracowanie, realizację i aktualizację tego planu. Powinny być do osoby z odpowiednim doświadczeniem, wiedzą i kompetencjami, mogące merytorycznie wesprzeć to przedsięwzięcie.

Skład zespołów roboczych dobranych do poszczególnych etapów SZW, odpowiedzialnych za opracowanie, realizację i aktualizację PBW:

Do pobrania:

Zarządzanie Prezydenta Miasta Słupska z dnia 24 maja 2016r. w sprawie powołania zespołu Planu Bezpieczeństwa Wody