Opracowanie Planu Bezpieczeństwa Wody w Słupsku rozpoczęliśmy w 2014 roku od zorganizowania konferencji otwierającej, na którą zaprosiliśmy różne instytucje powiązane z całym łańcuchem dostaw wody – począwszy od terenu zlewni (np. instytucje związane z działalnością rolniczą, kończąc na instalacji wewnętrznych – np. zarządcy spółdzielni mieszkaniowych). Konferencja miała charakter wprowadzenia do rozpoczęcia prac nad opracowaniem PBW. Dalsze etapy będą miały charakter warsztatowy.
Zgodnie z wytycznymi, opracowanie PBW wymaga zastosowania indywidualnego podejścia do każdego etapu systemu zaopatrzenia w wodę (SZW). Konieczne było zatem utworzenie odpowiednio dobranego składu zespołów roboczych, które będą odpowiedzialne za opracowanie, realizację i aktualizację tego planu. Powinny być do osoby z odpowiednim doświadczeniem, wiedzą i kompetencjami, mogące merytorycznie wesprzeć to przedsięwzięcie.
Skład zespołów roboczych dobranych do poszczególnych etapów SZW, odpowiedzialnych za opracowanie, realizację i aktualizację PBW:
Do pobrania: